سایت آرایش
سایت بهترین های زیبایی و آرایش
من هم تو کمپین بهترین های زیبایی و آرایش هستم
ورود - عضویت
9 ارديـبـهـشـت 1403 
صفحه اصلی بهترین ها برداشتن خال با لیزر در کرج |بهترین دکتر برداشتن خال کرج           
بهترین دکتر تزریق ژل و بوتاکس
عضویت
اینستاگرام

   برداشتن خال با لیزر در کرج |بهترین دکتر برداشتن خال کرج

به ندرت کسی پیدا می شود که خال روی بدن خود نداشته باشد. پوست ما از سلول هایی به نام ملانوسیت تشکیل شده است. این سلول ها در سرتاسر پوست پراکنده هستند، اما وقتی به صورت خوشه ای در کنار هم جمع می شوند، یک خال را تشکیل می دهند. خال ها رشد غیر سرطانی روی پوست هستند که از نظر شکل، اندازه و رنگ بسیار متفاوت هستند. خال‌ها می‌توانند در بالای سطح پوست ناهموار به نظر برسند یا می‌توانند صاف باشند، می‌توانند از نظر بافت صاف یا ناهموار باشند، می‌توانند از نظر اندازه متفاوت باشند و در هر رنگی از قهوه‌ای، صورتی، قرمز، قهوه‌ای مایل به زرد یا سیاه باشند. آنها معمولاً بیضی یا گرد هستند.

تقریباً همه افراد خال دارند و اکثریت قریب به اتفاق آنها هیچ گونه ناراحتی و تهدیدی ندارند. اکثر خال ها قبل از 20 سالگی ظاهر می شوند و برای یک فرد بالغ غیر معمول نیست که بین 10 تا 40 خال در بدن خود داشته باشد. خال ها معمولاً به دلایل زیبایی یا پزشکی برداشته می شوند. وقتی افراد به دلایل زیبایی به دنبال برداشتن خال هستند، معمولاً به این دلیل است که از برجسته بودن خال خجالت زده می شوند، به خصوص اگر روی صورتشان باشد. در موارد دیگر، خال ممکن است به سادگی مسیر خود را طی کند. اما خال هایی که در هنگام اصلاح مرتباً زخم می شوند یا خال های دور گردن که به جواهرات یا لباس گیر می کنند بهتر است برداشته شوند. اگر خال به دلایل پزشکی برداشته شود، معمولاً به این دلیل است که پزشک نگران است که به ملانوم بدخیم که یک نوع سرطان پوست تهدید کننده است تبدیل شود.

انواع خال

خال‌ها ، غلظت‌هایی از سلول‌های پوستی هستند که رنگدانه‌هایی در پوست تولید می‌کنند. آنها به صورت لکه های قهوه ای یا خرمایی در سطح پوست ظاهر می شوند و معمولاً دایره ای و کمی برجسته هستند. بسیاری از ما با خال به دنیا می آییم و برخی دیگر در اثر ژنتیک یا قرار گرفتن در معرض نور خورشید روی پوست ما ظاهر می شوند. خال‌ها می‌توانند با تغییرات هورمونی بیایند و بروند، کسانی که پوست روشن‌تری دارند بیشتر از افرادی که رنگ‌های تیره دارند، خال دارند. سه نوع مختلف خال وجود دارد: مادرزادی، شایع و غیر معمول.

خال های مادرزادی

خال های مادرزادی خال هایی هستند که شما با آنها متولد می شوید. این نوع خال که اغلب به شکل گرد یا بیضی شکل و کمی برآمده است، گاهی اوقات به عنوان خال مادرزادی نامیده می شود. خال‌های مادرزادی در اندازه‌های مختلف هستند، گاهی اوقات رنگ‌های متفاوتی دارند و گاهی اوقات موهایی از آنها رشد می‌کند. آنها ممکن است در طول زمان رشد کنند یا کوچک شوند، اما به طور کلی، این نوع خال هیچ خطر پزشکی ندارد، اگرچه می تواند خطر ابتلا به ملانوم را در مراجع افزایش دهد.

خال های معمولی

خال های معمولی که گاهی اوقات به آنها خال های اکتسابی نیز گفته می شود، خال هایی هستند که پس از تولد روی پوست ایجاد می شوند. این خال ها کوچک و بیضی یا گرد هستند. آنها ممکن است در لمس صاف یا خشن باشند، معمولاً فقط یک رنگ هستند و گاهی اوقات مو از آنها بیرون می آید. خال های معمولی نیز به خودی خود هیچ خطر پزشکی ندارند، اگرچه داشتن 50 یا بیشتر ممکن است خطر ابتلا به ملانوم را افزایش دهد.

خال های غیر معمول

خال‌های آتیپیک که خال‌های دیسپلاستیک نیز نامیده می‌شوند، معمولاً با شکل عجیب و غریب و اندازه‌شان که بزرگ‌تر از پاک‌کن سر مداد است مشخص می‌شوند. آنها گاهی بیش از یک رنگ دارند و اغلب دارای بافت سنگریزه ای هستند. خال های غیر معمول اغلب روی بدن افراد یافت می شوند و به ندرت روی صورت ظاهر می شوند. خال های غیر معمول مشکل هستند زیرا اغلب دارای ویژگی هایی هستند که شبیه ملانوما هستند و به طور بالقوه می توانند خود سرطانی شوند. اگر خال های غیر معمول دارید، غربالگری های منظم پوست با یک حرفه پزشکی اهمیت ویژه ای دارد.

خال های خود را بردارید

اگر نگران یک خال هستید، یا اگر آماده خلاص شدن از شر خال هستید که مدتی است شما را آزار می دهد، ما می‌توانیم خال را ارزیابی کنیم، شرایط پزشکی مرتبط را تشخیص دهیم و آن را برداریم. پوستی صاف و بدون لک خواهید داشت که می توانید به آن افتخار کنید. 

چگونه می توانم بفهمم که خال به مراقبت پزشکی نیاز دارد؟

مهم است که به پوست خود توجه کنید و به خال های جدید و تغییرات خال هایی که همیشه داشته اید توجه کنید. . اگر خال هایی با هر یک از ویژگی های زیر دارید یا اگر سابقه سرطان پوست یا تعداد زیادی خال دارید، به یک متخصص پوست مراجعه کنید :

عدم تقارن، که در آن یک نیمه از خال با نیمه دیگر مطابقت ندارد

یک مرز نامنظم یا بد تعریف شده است

قطر کلی که بزرگتر از پاک کن مداد است

تغییر در شکل، اندازه یا رنگ خال

رنگ متنوع در داخل خال

خونریزی یا خارش

خال های جدیدی که بعد از 20 سالگی ایجاد می شوند

برداشتن خال با لیزر در کرج

برداشتن خال با لیزر 

در حین برداشتن خال با لیزر، انفجارهای تابش نور به سمت خال هدایت می‌شود و سلول‌های پوستی که از آن تشکیل شده است را می‌شکند. دقت لیزر درمانی به این معنی است که فقط خال برداشته می شود و بافت اطراف آن دست نخورده و سالم باقی می ماند. زمان لیزر حذف خال حداقل است و برداشتن هر خال تنها چند دقیقه طول می کشد. هیچ زمان استراحتی در ارتباط با این درمان وجود ندارد، بنابراین مراجعین می توانند بلافاصله به برنامه های عادی خود بازگردند. اکثر مراجعین فقط به یک جلسه درمان برای برداشتن خال نیاز دارند.

 محل خال پس از درمان چگونه خواهد بود؟

پس از لیزر، یک نقطه قرمز کوچک در جایی که خال قبلا وجود داشته است وجود خواهد داشت. محل درمان خال با لیزر با یک پانسمان کوچک و موقت پوشانده می شود. حدود یک هفته بعد ، محلی که خال در آن قرار داشت صاف و صورتی کم رنگ خواهد بود. این لکه به تدریج روشن می شود و در ماه های آینده از نظر ظاهری بی رنگ می شود. 

چه نوع خال هایی برای لیزر درمانی مناسب هستند؟

خال های کوچک غیر سرطانی کاندیدای ایده آل برای برداشتن خال با لیزر هستند. لیزر درمانی فقط باید روی خال هایی استفاده شود که برای آنها بیوپسی مورد نیاز نیست زیرا حذف لیزر نمونه ای را تولید نمی کند که بتوان آن را برای آزمایش به آزمایشگاه فرستاد حذف لیزر گزینه خوبی برای خال هایی است که در نواحی صعب العبور مانند گوش ها یا صورت قرار دارند. همچنین می تواند راهی موثر برای برداشتن خال های متعدد در یک جلسه درمانی باشد.

چگونه می توانم تشخیص دهم که لیزر برای من بهترین گزینه است؟

انتخاب برداشتن خال لیزر تصمیمی نیست که بتوانید به تنهایی بگیرید. ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا تاریخچه پزشکی خود و هر خال را مرور کنید و سپس تشخیص دهیم که آیا لیزر بهترین گزینه برای شما است یا خیر.

آیا لیزر خال بی خطر است؟

لیزرهای درجه پزشکی مورد استفاده در این درمان کوچک، قدرتمند و کاملا ایمن هستند. به بیمارانی که تحت این درمان قرار می‌گیرند، عینک‌هایی برای محافظت از چشم‌هایشان در حین استفاده از لیزر ارائه می‌شود.

برداشتن با خال لیزر چه مزایایی نسبت به سایر گزینه های درمانی دارد؟

مزیت برداشتن با خال لیزر این است که یک گزینه غیرتهاجمی است. از آنجایی که این روش برداشتن شامل سوزاندن یا برش پوست نیست، عفونت خطر کمتری دارد و سرعت بهبودی سریع‌تر است.

چه کسی بر درمان من نظارت خواهد کرد؟

درمان شما توسط دکتر لیلا امیری، که در لیزر و سایر تکنیک های برداشتن خال متخصص هستند و می تواند انواع خال های شما را بدون ایجاد اسکار تشخیص داده و از بین ببرد.

آیا می توانم خال خود را خودم بردارم؟

اگرچه احتمالاً در مورد درمان‌های خانگی مختلف شنیده‌اید، اما بهتر است از بین بردن خال را به متخصصان واگذار کنید. یک پزشک می تواند خال را به طور ایمن و به درستی از بین ببرد و خطر عفونت، جای زخم یا سایر عوارض جانبی را به حداقل برساند. پزشک همچنین می تواند تعیین کند که آیا خال سرطانی یا پیش سرطانی است و آیا درمان اضافی لازم است. علاوه بر این، بسیاری از کرم ها و خمیرهای موضعی که ادعا می کنند خال ها را از بین می برند باعث واکنش های آلرژیک می شوند.

آیا خال ها بعد از برداشتن دوباره برمی گردند؟

محافظت از خود در هنگام قرار گرفتن در معرض نور خورشید با پوشیدن لباس های آستین بلند، کلاه و ضد آفتاب می تواند به جلوگیری از بازگشت خال های برداشته شده و ایجاد خال های جدید کمک کند. با این حال، احتمال کمی وجود دارد که خال برداشته شده برگردد. انجام معاینات منظم با پزشک بهترین راه برای کنترل سلامت پوست و رفع سریع خال های برگشتی است.

آیا باید روتین مراقبت از پوستم را بعد از برداشتن خال تنظیم کنم؟

عناصر اصلی یک روتین خوب مراقبت از پوست پاکسازی، مرطوب کردن، و استفاده از کرم ضد آفتاب پس از برداشتن خال به همان صورت باقی می مانند، اما ممکن است بخواهید به محلی که خال در آن قرار دارد کمی مراقبت کنید. محل را کمی با دقت بیشتری بشویید و در برابر وسوسه چیدن آن ناحیه مقاومت کنید. حتما از ضد آفتاب استفاده کنید.

متخصص برداشتن خال در کرج

کلینیک زیبایی آرنیک با مدیریت خانم دکتر لیلا امیری دارای برد تخصصی دانشگاه علوم پزشگی تهران با ارائه خدمات جوان سازی مانند لیزر موهای زائد، لیفتینگ صورت ، درمان چین و چورکهای پوست، میکرودرمی ، هیدرودرمی کلیه مراقبتهای زیبایی تزریق چربی، جوانسازی با ژل ، بوتاکس مزوتراپی، چاقی و لاغری موضعی و برداشتن انواع خال و زگیل در خدمت عزیزان میباشد.

انجام کلیه خدمات جراحی زیبایی :

برداشتن خال

برداشتن زگیل

تزریق بوتاکس و ژل

جوانسازی پوست

لیزر موهای زاید

کلیه خدمات پوست و مو و زیبایی زنان

رفع ترکهای پوست بعد از زایمان و چاقی

میکروپیگمنتیشن، ترمیم محل ریزش مو

برطرف کردن چین و چروک

رفع محل زخم و سوختگی

رفع محل جوش و آبله مرغان

رفع اسکارهای فرو رفته

رفع ترکهای پوست بعد از زایمان و چاقی

درمان آلوپسی

در مرکز زیبایی آرنیک انجام می شود.  

 تماس: 02633305552  کلیک نمائید!!   02633305553

همراه:  09031304015

  پشتیبانی واتساپ  09031304015   👉👉

آدرس :  کرج مهرشهر، بلوار ارم، نبش خ افشار، ساختمان رویال، طبقه 6 واحد 30، کلینیک زیبایی آرنیک 

اینستاگرامhttps://www.instagram.com/dr.leila_amiri/

 

0  
بازگشت به بهترین دکتر تزریق ژل و بوتاکس
 
?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?>
آرایش پری آلو قندی ترند تیک تاک چیست؟

چرا جنیفر لوپز گفت که قبل از ازدواج با بن افلک دچار «PTSD» شده است؟

اپرا فاش کرد که داروی کاهش وزن مصرف می‌کند

نامزدهای گلدن گلوب 2024 |گلدن گلوب 2024 چه زمانی برگزار می شود؟

کالبد شکافی می گوید متیو پری به دلیل "اثرات حاد کتامین" درگذشت

اکنون می توان در امارات به صورت آنلاین ازدواج کرد!| ازدواج آنلاین در امارات

جیمین و جونگ کوک گروه BTS راهی سربازی شدند

جنیفر آنیستون درباره آخرین ساعات زندگی متیو پری صحبت کرد| متیو به من پیامک زد

سلنا گومز و بنی بلانکو خیلی قبل تر از آن چیزی که طرفداران فکر می کنند با هم قرار می گذاشتند

رازهای زیبایی و تناسب اندام جنیفر آنیستون

آمبر هرد، لیل ناس و سایرین پیشروترین لباس‌های سلبریتی ترند 2022 شدند

افزایش تقاضا برای کت های خز صورتی پس از حضور ریحانا در موزیک ویدیو جدید

لباس و آرایش جولیا فاکس در مراسم اسکار به صورت ویروسی ترند شد

ظاهر غافلگیرکننده مدونا در جوایز گرمی 2023 همه را شوکه کرد

عکسهای بهترین استایل های گرمی 2023

پردرآمد ترین رشته های آرایشگری کدامند| سایت آرایش|بهترین رشته های آرایشگری

نحوه رنگ کردن لباس در خانه

ماسک کف دریا خواص آن برای پوست

معرفی انواع تاتو ابرو | روشهای انجام هاشور ابرو | میکروپیگمنتیشن

میکاپ آرتیست شیرین مقدم| سالن زیبایی شیرین مقدم

چگونه شلوار لی را زاپ دار کنیم

نانسی عجرم قبل و بعد از جراحی زیبایی

استفاده از گل سرشور برای موها

راهکارهای رشد سریع ناخن

# آموزش نوشتن بیو Bio اینستاگرام

ماسک هلو و معجزات آن برای پوست صورت

جذاب ترین بازیگران مرد کره ای

میکاپ چیست؟ سبکهای شرقی، اروپایی، آرایش لایت و سبک

دلایل و درمان ترک خوردن و شکستگی ناخن

بهترین رنگ لاک برای پوستهای تیره

بیوگرافی مهران مدیری

گچ مو چیست و نحوه استفاده

رنگ لاک مناسب بهار

جیغ زدن کودکان و راههای مقابله با آن

رنگ فونداسیون مناسب رنگ پوست

بیوگرافی روناک یونسی

تکنیک کاموفلاژ چیست و چگونه انجام میشود

رنگ ابرو متناسب با رنگ مو

ایده های تزیینات برای سالگرد ازدواج

روشهای تنگ یا گشاد کردن شلوار جین

ساخت سایه چشم در منزل

خواص و انواع ماسک نشاسته برای پوست

ملکه تاریکی مدل معروف سودانی

فرمولهای رنگ مو قهوه ای

ترفندهای زیبایی چهره مردان

بیوگرافی فخریه اوجن

نو کردن مانتوهای قدیمی

انواع رنگ های رژلب| انتخاب رژ لب مناسب پوست

آرایش عروسکی

نحوه ست کردن مانتو با شال و روسری

روشهای نرم کردن ریش

تصاویر زیبای باران پاییزی

بیوگرافی سحرقریشی

زیباترین ملکه های جهان

مدلهای میکاپ برای نامزدی

بهترین رنگ رژلب و رنگ میکاپ در بهار

پروتئین تراپی مو

تاریخچه برند دیوید جونز

کراتینه مو چیست و چگونه انجام میشود

انواع فرم لب

خواص ماسک جوش شیرین و گلاب

عکسهای بهاره رهنما پس از کاهش وزن

ماجرای جدایی مهراب قاسم خانی و شقایق دهقان

مدلهای آرایش لایت عروس

ماسکهای روشن کننده پوست با تاثیر فوری

ماسک های درمان کننده روغن درخت چای برای پوست

قبل و بعد از عمل زیبایی کندال جنر

آنتی ایج چیست

نحوه استفاده از خط چشم رنگی

آرایش با موهای مشکی

علت بازداشت سحرتبر

چگونگی عمل جراحی درشت کردن چشمها

ماسک سدر معجزه ای برای پوست

فرمولهای رنگ مو شرابی

نحوه تزیین کفشهای مجلسی

تغییر جنسیت دختر یازده ساله آنجلینا جولی

بیوگرافی دارا حیایی

آرایش مناسب پوست سفید

وکس صورت با شمع

بیوگرافی نعیمه نظام دوست

نحوه نرم و سفید کردن پاها

میزان پلی چیست

رنگهای لاک مناسب فصل زمستان

مزایای تخم شربتی برای پوست

نحوه استفاده و ساخت ماسک رازیانه

نحوه رشد دوباره ابروهای ریخته

مدل موی ترند 2020

مدل موهای مردانه که به جذابیت شما می افزاید

مدل ریش برای انواع فرم صورت

بیوگرافی جی جی حدید

اصول کشیدن ابرو با مداد

عمل جراحی پای سیندرلا

بهترین رنگ سایه برای چشمهای سیاه

بیوگرافی ژاله صامتی

میکاپ آرتیست شبنم نظیف| سالن زیبایی شبنم نظیف

کلاه گیس مردانه

10 اشتباه رایج آرایشی که سن خانمها را بیشتر نشان می دهد

انواع فرمول رنگ موی شرابی

ماسک هایی برای بستن منافذ پوست

مدل آرایش صورتی

جذاب ترین ژست های عاشقانه دو نفره

فیبروز ابرو چیست و چگونه انجام میشود

بیوگرافی سرنای ساریکایا

خواص بی نظیر هلیله سیاه برای پوست

انواع ماسکهای آبرسان

نحوه انتخاب لباس برای عقد محضری

بیوگرافی ساره بیات

بیوگرافی سلنا گومز

ظاهر جدید لجین عمران مجری معروف عرب

عکس جنجالی مهران مدیری و گوهر خیراندیش

رنگ ابرو مناسب هر رنگ پوست

انواع رنگ پوست

بیوگرافی آزاده صمدی

مدلهای ریش که جذابیت چهره آقایان را بیشتر میکند

بیوگرافی فرهاد مهادیان


بهترین سالن های زیبایی ایران| لیست 1
بهترین سالن های زیبایی ایران | لیست 2
بهترین سالن های زیبایی ایران | لیست 3
بهترین سالن های زیبایی تهران
بهترین سالن های زیبایی کرج |عروس سراهای کرج | آرایشگاههای زنانه کرج
بهترین سالن های زیبایی اصفهان| عروس سراها و آرایشگاههای زنانه اصفهان
بهترین تالـارهای عروسی ایران
بهترین فروشگاه های لوازمـ آرایشی
بهترین کلینیک های پوست و زیبایی
بهترین عروس سراهای ایران | سالنهای لوکس عروس
بهترین مراکز خدمات ناخن
لوکس ترین سالن های زیبایی ایران
بهترین سالنهای زیبایی مشهد | آرایشگاههای زنانه مشهد
بهترین سالنهای زیبایی شیراز| عروس سراها و آرایشگاههای زنانه شیراز
بهترین آموزشگاههای آرایشگری زنانه
بهترین سالنهای زیبایی تبریز| عروس سراها و آرایشگاههای زنانه تبریز
بهترین آتلیه های عروس | آتلیه های عکس
بهترین آرایشگاههای مردانه
بهترین آموزشگاههای آرایشگری مردانه
بهترین مزون های لباس عروس|لباس نامزدی
لوکس ترین تالارهای ایران
بهترین تشریفات مجالس و عروسی
بهترین مراکز خدمات ناخن تهران
بهترین میکاپ آرتیست ها| سایت آرایش
بهترین های میکروبلیدینگ
بهترینهای اکستنشن مو
بهترینهای اکستنشن مژه
بهترینهای شینیون
بهترینهای اپیلاسیون
بهترینهای کراتینه مو
بهترینهای رنگ مو
بهترینهای سلامت و بهداشت کرج
ویزیت در منزل تهران| مشاوره پزشک در تهران
بهترین دندانپزشک زیبایی | متخصص زیبایی دندانها
دوره های آموزشی آرایشگری تهران
دوره های آموزش لیزر
بهترین سولاریوم
بهترین های کوپ و کوتاهی مو
بهترین مراکز تاتو | مراکز ریمو تاتو
بهترین مرکز مراقبت پوست | مركز فیشیال و پاكسازی پوست
بهترین روانپزشک تهران | متخصص روانپزشک در تهران
بهترین دوره تزریق ژل و بوتاکس
دوره آموزشی پاکسازی صورت| آموزش پاکسازی پوست
اجاره دستگاههای پوست و زیبایی
بهترین دوره های آموزش میکرونیدلینگ
مشاغل تهران
خدمات هایفوتراپی
ماساژ کرج
لیزر موهای زائد
بهترین مرکز مراقبت پوست شیراز | مركز فیشیال و پاكسازی پوست شیراز
بهترین مرکز آموزش مراقبت پوست شیراز | آموزش فیشیال و پاكسازی پوست شیراز
بهترین دکتر تزریق ژل و بوتاکس
مرکز لیزر شیراز
مرکز ماساژ شیراز
لیزر موهای زائد آقایان
بهترین متخصصین اصفهان
دوره آموزش ماساژ| مدرک فنی حرفه ای
آموزش هایفوتراپی| آموزش هایفو
آموزش پیلینگ کربن هالیودی| لیزر کربن| کربوکسی تراپی
دوره آموزش فیشیال| آموزش فیشال | ایران فیشیال
بهترین دوره های اسکین کر| آموزش اسکین کیر| ایران فیشیال
آموزش کربوکسی تراپی
آموزش تکنسین دندان پزشکی| دستیار دندان پزشک با مدرک معتبر
آموزش تکنسین داروخانه| نسخه پیچی داروخانه| مدرک معتبر
دوره های آموزشی آر اف فرکشنال| RF Fractional
بهترین دوره های آرایشگری کرج
بهترین دوره های آرایشگری مشهد
بهترین دوره های آرایشگری شیراز
بهترین دوره های آرایشگری تبریز
بهترین دوره های آرایشگری اصفهان
بهترین دوره های آرایشگری رشت
بهترین دوره های آرایشگری اهواز
بهترین دوره های آرایشگری ساری
بهترین دوره های آموزش کاشت مو
بهترین دوره های تزریق چربی
بهترین مرکز آندوسکوپی کرج
معرفی بهترین ها

مزایای عضویت

تعرفه عضویت

تعرفه تبلیغات

شبکه های اجتماعی

ارتباط با ما - معرفی بهترین ها - شکایات - قوانین و مقررات - 12121
تهران، خیابان جردن- بش ناصری- برج روشنک- طبقه3-09373109035
تهران جردن نبش ناصری برج روشنک ط 3 واحد 7 تلفن 02188774961
مدیریت: admin@araiesh.com
تبلیغ شما: tabligh@araiesh.com
پشتیبانی: support@araiesh.com